wuteva
3

MC221 5A: Gara-gara Terlalu Rindu kat Korang Semua...

Semalam aku mimpi dak2 kelas aku. lucu... tanggal 25 Jun ni si ROha akan melansungkan pertunangan so kami sekelas pakat2 nak pegy la... majlis tu kat cherating so konon2 ade la plan mau lepak di sana buat semalaman untuk hang out mcm time blaja dlu. huhu

Jadi pada mlm lepas je majlis tu setel (alhamdulillah) kami (aku, kakak, asya, auni,cida dan fareez) naik keta kakak pegy cari kedai minum nk lepak2 borak2.

si syafiq lak merempit ngan irene g cari chalet area cherating tu la untuk nak book brg semalam dua nk tido.( irene kurus ni)

pastu tatau nape kami semua leh sesat lak tak jumpe kedai minum. last jumpe kat area balai polis. design balai polis tu mcm balai polis kat raub (jauh sesat neyh). memang nmpk sngt la menipu. huhu.

so bile si roha da selamat bertunang, dia pn merempit lah ngan si aida dtg nk lepak sama2. ngape tah leh diorang dtg merempit skali. aku rasa last aku teringat time diorang naik moto sekali dlu kot. huhu. tp bak kata irene, mimpi ialah masa depan.

aih. masa depan roha merempit ngan aida? hehehe

antara yang lucu lagi dlm mimpi tu, si asya demam. tidor di chalet smbil pakai topeng mickey. bodo sgt mimpi aku ni. tp si fareez la yg jaga dia. tolong kasi ubat pe sume. huhu. so sweet..

cikkin, iera n kerol pulak dlm perjalanan satu keta. lambat benor diorang nih. singgah shh alam dlu jumpe VC dan Dekan. huhu. macam2.

tu la mimpi gile aku sebab terlalu rindu kat rakan sekelas aku... rakan sekelas yang terbaik pernah aku dapat...

dlu time diploma aku ade rakan sekelas gak. tp skarang walaupun dok blaja satu UiTM, jumpe pun tego paksa rela je. aku pun heran. dlu time Dip bukan main lagi. siap leh kuar jejalan bandar lagi sesame. Guess time changes people right. hope sesangat rakan sekelas aku time degree ni akan tetap kekal bersama rapat buat selama-lamanya... :)

line atas: dari kiri abg long (aida), cida k-pop, aku(yang paling kool n hotz. haha), nor (puan yati) n asya (kaklong lam kelas. leh sya? haha. taklah. asya lagi hotz dari aku)

line tengah:cikkin k-pop 2, irene (aku cantik ba!), syafiq (encik graphic plus, penari aakhen khuli), fareez (otak masuk air, penyanyi terpendam), fiza maksu, kakak aida aris.

line plg bawah: roha rempit, iera emok, onie chan, *jangan konfius yg ane satu emok...haha), sarah cikeding, zura karim(pipi gemuk). hehehe....jgn marah...

tiada dalam gambar: kerol (memiliki bakat terpendam iaitu ketawa. :P)

pix ni hasil kreativiti syafiq. siap bagi sorang satu frame gmbr yg da print lagi. soft spot of the tough guy. huhu.

Guys budak2 MC221 5A... secara jujurnya aku sgt2 rindu kat korang!...huhu... moga kita kekal sahabat smpai bila2. masa dan takdir mungkin boleh pisahkan kita. namun segalnya di hati masing2. walaupun kita sudah berjauhan,bg aku kita tetap kawan kapal selamanya. cheers!

PS: jangan segan nk mintak tolong ke ape2 lau perlukan. jangan sesekali lupa aku bila menempuh hari bahagia. :). love u all sgt2!

3 comments:

aidaaziz

biasanya kalau ita kita dah terlampau rindukan orang tu, ia akan terbawa hingga ke tidur siap leh mimpi g.aku pun biasa alami benda cam2, siap leh nangis g dlm tidur dan sedar2 air mata dah kuar.kebiasaanya juga mimpi ni tunggang terbalik yang ke depan ke belakang dan sebaliknya.apepun yatt...mimpi tu sekadar mainan tidur x lebih dari itu hehe..maybe hg rindu aku kot.yang aku tahu hg ni xkenal putus asa dan agi idup agi ngelaban.even aku kita xdelah rapat sgt mybe hg dok kolej kot kan..wpun aku jarang sembang, atau tak pandang muka hang yang kiut tu (ekk?) hehe...hg ttp kawan aku selamanya...ternyata aku mahu sedetik lebih lagi bersama kalian jika boleh....ikhlas dariku...aida aziz ake abg long..

Nur Shahida Mahayuddin

haishh kelaka sngat mimpi ko neh... paling kelakar yg part singgah jumpa dekan tu.. hehehe...aku pun rindu dak class semua..

Norafzan Mohd Arsad

hehe...mcm2 la mimpi yatt 2...klakar n lucu...hehe...ap2 pn nor pn rndu kt sume...miz kt sume kwn2....:)

Post a Comment