wuteva
0

Photoshoot Yang Ceria

Tepat pukul 4.15p.m kami sekelas beramai-ramai menuju ke Masscomm Square untuk sesi photoshoot yang pada saya, sangat menceriakan.

Hari ni saya berpeluang memakai blazer. hehe. kecik tp besy. nmpak hot. haha. plg takleh lupe, abg pixman ckp pic saya solid.

solid tu kira macam ikhlas dan jujur lah. kalau senyum, nmpak betul2 senyum. idak ler buat-buat senyum. dia tak fikir betapa berat tanggungan dalam ati aku. huhu

tp mcm takleh lupa plak abg tu ckp muka auni tidak solid. muka byk masalah. sebab si mahirah suka buli dia kot. saya buli auni? eh. tak penah..... :P

best jugak sebab dah lama tak rase macam satu kelas kan. slalu masing2 buat hal sendiri je. 4 serangkai cara dia. Mak Su 1,2 dan 3 ngan citer korea nye. iera n khairul. syafiq n iz. kakak ngan gile dia. hehe. auni menempel ngan aisya. aida lak macam biskot.

so at least time photoshoot ni la baru leh tgok one whole class bersama-sama. huhu. me? i will miss this moment.

Sekitar photoshoot di masscomm square:


p.s: Hari ni saya tetap tidur dengan lagu It Is What It Is. Another mole in the eye. *sigh*

0 comments:

Post a Comment